შპს “მაჯიდ ალ ფუტაიმ ჰიპერმარკეტს ჯორჯია”, საქართველო და სომხეთი | თანამდებობა: | რისკებისა და შესაბამისობის (R&C) დეპარტამენტის რეგიონალური ხელმძღვანელი | ფუნქციები: | - R&C/H&S გუნდის მართვა კომპანიის პოლიტიკასა და სტანდარტებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად, საშუალოდ 250-300 დაქვემდებარებული. ამ მომენტისთვის კომანიაში 3500-ზე მეტი თანამშრომელი და 100-ზე მეტი, სხვადასხვა ფორმატის მაღაზიაა.
- აღმასრულებელ კომიტეტთან კოორდინაციაში, კომპანიისს ERM და შემდგომი სამოქმედო გეგმების შემუშავება კორპორატიული ოფისის მიერ განსაზღვრულ ე.წ. “რისკების მადის” გათვალისწინებით.
- რისკისა და შესაბამისობის პერიოდული აუდიტის შემუშავება და ჩატარება, რათა უზრუნველყოფილ იქნას კომპანიის შიდა პოლიტიკის დაცულობა და სტანდარტების მაღალ დონეზე შენარჩუნება, შეასაბამის სამსახურებთან და თანამდებობის პირებთან ერთად სამოქმედო გეგმების შემუშავება S.M.A.R.T. პრინციპის გათვალისწინებით.
- ფინანსურ დეპარტამენტთან კოორდინაციაშ R&C დეპარტამენტის წლიური ბიუჯეტის შემუშავება (თანამშრომლების, აღჭურვილობის, ახალი პროექტების, ტექნიკური მომსახურების და ა.შ. გათვალისწინებით).
- თანამშრომლებისთვის წლიური ამოცანების და კარიერული/პირადი განვითარების გეგმების ჩამოყალიბება, ამ გეგმების პერიოდული მიმოხილვა და საბოლოო წლიური შეფასება.
- პასუხისმგებლობის ფარგლებში დეპარტამენტის მუშაობის მოყვანა თანხმობაში საერთაშორისო და ქვეყნისთვის დამახასიათებელ რეგულაციებთან შესაბამისობაში ხანძარსაწინააღმდეგო უსაფრთხოების კუთხით, მათ შორის ახალი და არსებული პროექტების საპროექტო ნახაზებზე მუშაობით, მომწოდებლების მონახვა-შერჩევით, ხანძარსაწინააღმდეგო და ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემების და უსაფრთხოების ზომების პრაქტიკაში დანერგვა, თანამშრომლებისთვის აუცილებელი ტრენინგების დაგეგმვა და ჩატარება, ევაკუაციის გეგმების შედგენა და პერიოდული ხანძარსაწინააღმდეგო სწავლებების ჩატარება.
- სამოქმედო გეგმების შემუშავება ისეთი საგანგებო სიტუაციებისთვის როგორიცაა მაგ. ბუნებრივი კატასტროფები, კრიმინალური ვითარება, საზოგადოებრივი არეულობები, პანდემიები და ა.შ.
- ახალი და არსებული მაღაზიების საპროექტო ნახაზებზე მუშაობა, მომწოდებლების მოძიება/შერჩევა უსაფრთხოების სისტემების (CCTV, დაშვების კონტროლი, პერიმეტრის სიგნალიზაცია, გახმოვანების სყსტემა და ა.შ.) და მათი მონტაჟის/მომსახურების ორგანიზება. სისტემების გამართული ტექნიკური მდგომარეობის უზრუნველყოფა, გუნდის მომზადება არსებული სისტემების ეფექტურ გამოყენებაში.
- აღმასრულებელ კომიტეტთან, დეპარტამენტის ხელმძღვანელებთან და მაღაზიების გუნდებთან ერთად, დანაკარგების პრევენციის და ნარჩენების შემცირების სამოქმედო გეგმების შემუშავებასა და განხორციელებაზე.
- სერვის პროვაიდერების მართვა, რაც მოიცავს ტენდერის პროცესს, მომწოდებლების შერჩევას, არსებული პოზიციებისთვის ფუნქცია-მოვალეობების ჩამოყალიბებას, გუნდის წევრების ტრენინგს, ყოველდღიური საქმიანობის და დეპარტამენტის KPI-ის შემუშავებასა და მონიტორინგს ეფექტური და პროდუქტიული ოპერაციების უზრუნველსაყოფად.
- მომწოდებლების, კონტრაქტორებისა და ახალ პერსონალის საწყისი და შემდგომი სკრინინგი.
- შიდა გამოძიების ჩატარება თაღლითობის, ქცევის კოდექსის, ინტერესთა კონფლიქტის და ა.შ. დარღვევების შემთხვევებზე, ცხელი ხაზის მეშვეობით, ქოლ ცენტრში და/ან პირადი საუბრისას მიღებული შეტყობენებების, ასევე კომპანიის KPI-ის მონიტორინგისას აღმოჩენილი ანომალიების მოკვლევა.
- კოორდინაცია სახელმწიფო უწყებებთან, როგორიცაა მაგ. პოლიცია, სამოქალაქო თავდაცვის, შრომის უსაფრთხოების სააგენტოები და მუნიციპალური სამსახურები.
- ბიზნეს ერთეულების ოპერაციების ყოველდღიური მონიტორინგი, რათა უზრუნველყოფილ იქნას პერსონალის სათანადო დისციპლინა, ჰიგიენის სტანდარტების დაცვა, მომხმარებელთა საჩივრების სათანადო მართვა, შესაძლო თაღლითური მიწოდებისა და მაღაზიებში ქურდობის შემთხვევების გამოვლენა.
- კორპორატიული პოლიტიკისა და სტანდარტების ადაპტაცია ადგილობრივ რეგულაციებთან და ადგილობრივი რეალობის გათვალისწინებით (სხვა დეპარტამენტებთან და სამსახურებთან კოორდინაციაში).
- ტენდერებში მონაწილეობა სხვა დეპარტამენტებში გამჭვირვალე, სამართლიანი და კონკურენტუნარიანი პროცესის უზრუნველსაყოფად.
| თარიღები: | მაისი 2022 - ივნისი 2024 | ანაზღაურება: | 3600 |
|
შპს „მაჯიდ ალ ფუტაიმ ჰიპერმარკეტს ჯორჯია“, უზბეკეთი | თანამდებობა: | რისკებისა და შესაბამისობის (R&C) დეპარტამენტის ხელმძღვანელი | ფუნქციები: | - R&C/H&S გუნდის მართვა კომპანიის პოლიტიკასა და სტანდარტებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად, საშუალოდ 250-300 დაქვემდებარებული. ამ მომენტისთვის კომანიაში 3500-ზე მეტი თანამშრომელი და 100-ზე მეტი, სხვადასხვა ფორმატის მაღაზიაა.
- აღმასრულებელ კომიტეტთან კოორდინაციაში, კომპანიისს ERM და შემდგომი სამოქმედო გეგმების შემუშავება კორპორატიული ოფისის მიერ განსაზღვრულ ე.წ. “რისკების მადის” გათვალისწინებით.
- რისკისა და შესაბამისობის პერიოდული აუდიტის შემუშავება და ჩატარება, რათა უზრუნველყოფილ იქნას კომპანიის შიდა პოლიტიკის დაცულობა და სტანდარტების მაღალ დონეზე შენარჩუნება, შეასაბამის სამსახურებთან და თანამდებობის პირებთან ერთად სამოქმედო გეგმების შემუშავება S.M.A.R.T. პრინციპის გათვალისწინებით.
- ფინანსურ დეპარტამენტთან კოორდინაციაშ R&C დეპარტამენტის წლიური ბიუჯეტის შემუშავება (თანამშრომლების, აღჭურვილობის, ახალი პროექტების, ტექნიკური მომსახურების და ა.შ. გათვალისწინებით).
- თანამშრომლებისთვის წლიური ამოცანების და კარიერული/პირადი განვითარების გეგმების ჩამოყალიბება, ამ გეგმების პერიოდული მიმოხილვა და საბოლოო წლიური შეფასება.
- პასუხისმგებლობის ფარგლებში დეპარტამენტის მუშაობის მოყვანა თანხმობაში საერთაშორისო და ქვეყნისთვის დამახასიათებელ რეგულაციებთან შესაბამისობაში ხანძარსაწინააღმდეგო უსაფრთხოების კუთხით, მათ შორის ახალი და არსებული პროექტების საპროექტო ნახაზებზე მუშაობით, მომწოდებლების მონახვა-შერჩევით, ხანძარსაწინააღმდეგო და ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემების და უსაფრთხოების ზომების პრაქტიკაში დანერგვა, თანამშრომლებისთვის აუცილებელი ტრენინგების დაგეგმვა და ჩატარება, ევაკუაციის გეგმების შედგენა და პერიოდული ხანძარსაწინააღმდეგო სწავლებების ჩატარება.
- სამოქმედო გეგმების შემუშავება ისეთი საგანგებო სიტუაციებისთვის როგორიცაა მაგ. ბუნებრივი კატასტროფები, კრიმინალური ვითარება, საზოგადოებრივი არეულობები, პანდემიები და ა.შ.
- ახალი და არსებული მაღაზიების საპროექტო ნახაზებზე მუშაობა, მომწოდებლების მოძიება/შერჩევა უსაფრთხოების სისტემების (CCTV, დაშვების კონტროლი, პერიმეტრის სიგნალიზაცია, გახმოვანების სყსტემა და ა.შ.) და მათი მონტაჟის/მომსახურების ორგანიზება. სისტემების გამართული ტექნიკური მდგომარეობის უზრუნველყოფა, გუნდის მომზადება არსებული სისტემების ეფექტურ გამოყენებაში.
- აღმასრულებელ კომიტეტთან, დეპარტამენტის ხელმძღვანელებთან და მაღაზიების გუნდებთან ერთად, დანაკარგების პრევენციის და ნარჩენების შემცირების სამოქმედო გეგმების შემუშავებასა და განხორციელებაზე.
- სერვის პროვაიდერების მართვა, რაც მოიცავს ტენდერის პროცესს, მომწოდებლების შერჩევას, არსებული პოზიციებისთვის ფუნქცია-მოვალეობების ჩამოყალიბებას, გუნდის წევრების ტრენინგს, ყოველდღიური საქმიანობის და დეპარტამენტის KPI-ის შემუშავებასა და მონიტორინგს ეფექტური და პროდუქტიული ოპერაციების უზრუნველსაყოფად.
- მომწოდებლების, კონტრაქტორებისა და ახალ პერსონალის საწყისი და შემდგომი სკრინინგი.
- შიდა გამოძიების ჩატარება თაღლითობის, ქცევის კოდექსის, ინტერესთა კონფლიქტის და ა.შ. დარღვევების შემთხვევებზე, ცხელი ხაზის მეშვეობით, ქოლ ცენტრში და/ან პირადი საუბრისას მიღებული შეტყობენებების, ასევე კომპანიის KPI-ის მონიტორინგისას აღმოჩენილი ანომალიების მოკვლევა.
- კოორდინაცია სახელმწიფო უწყებებთან, როგორიცაა მაგ. პოლიცია, სამოქალაქო თავდაცვის, შრომის უსაფრთხოების სააგენტოები და მუნიციპალური სამსახურები.
- ბიზნეს ერთეულების ოპერაციების ყოველდღიური მონიტორინგი, რათა უზრუნველყოფილ იქნას პერსონალის სათანადო დისციპლინა, ჰიგიენის სტანდარტების დაცვა, მომხმარებელთა საჩივრების სათანადო მართვა, შესაძლო თაღლითური მიწოდებისა და მაღაზიებში ქურდობის შემთხვევების გამოვლენა.
- კორპორატიული პოლიტიკისა და სტანდარტების ადაპტაცია ადგილობრივ რეგულაციებთან და ადგილობრივი რეალობის გათვალისწინებით (სხვა დეპარტამენტებთან და სამსახურებთან კოორდინაციაში).
- ტენდერებში მონაწილეობა სხვა დეპარტამენტებში გამჭვირვალე, სამართლიანი და კონკურენტუნარიანი პროცესის უზრუნველსაყოფად.
| თარიღები: | ნოემბერი 2020 - მაისი 2022 | ანაზღაურება: | 3000 (USD) |
|
შპს „მაჯიდ ალ ფუტაიმ ჰიპერმარკეტს ჯორჯია“, საქართველო | თანამდებობა: | რისკებისა და შესაბამისობის მენეჯერი | ფუნქციები: | - R&C/H&S გუნდის მართვა კომპანიის პოლიტიკასა და სტანდარტებთან შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად, საშუალოდ 250-300 დაქვემდებარებული. იმ პერიოდისთვის კომანიაში 2000-მდე თანამშრომელი და 40-მდე სხვადასხვა ფორმატის მაღაზია იყო.
- აღმასრულებელ კომიტეტთან კოორდინაციაში, კომპანიისს ERM და შემდგომი სამოქმედო გეგმების შემუშავება კორპორატიული ოფისის მიერ განსაზღვრულ ე.წ. “რისკების მადის” გათვალისწინებით.
- რისკისა და შესაბამისობის პერიოდული აუდიტის შემუშავება და ჩატარება, რათა უზრუნველყოფილ იქნას კომპანიის შიდა პოლიტიკის დაცულობა და სტანდარტების მაღალ დონეზე შენარჩუნება, შეასაბამის სამსახურებთან და თანამდებობის პირებთან ერთად სამოქმედო გეგმების შემუშავება S.M.A.R.T. პრინციპის გათვალისწინებით.
- ფინანსურ დეპარტამენტთან კოორდინაციაშ R&C დეპარტამენტის წლიური ბიუჯეტის შემუშავება (თანამშრომლების, აღჭურვილობის, ახალი პროექტების, ტექნიკური მომსახურების და ა.შ. გათვალისწინებით).
- თანამშრომლებისთვის წლიური ამოცანების და კარიერული/პირადი განვითარების გეგმების ჩამოყალიბება, ამ გეგმების პერიოდული მიმოხილვა და საბოლოო წლიური შეფასება.
- პასუხისმგებლობის ფარგლებში დეპარტამენტის მუშაობის მოყვანა თანხმობაში საერთაშორისო და ქვეყნისთვის დამახასიათებელ რეგულაციებთან შესაბამისობაში ხანძარსაწინააღმდეგო უსაფრთხოების კუთხით, მათ შორის ახალი და არსებული პროექტების საპროექტო ნახაზებზე მუშაობით, მომწოდებლების მონახვა-შერჩევით, ხანძარსაწინააღმდეგო და ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემების და უსაფრთხოების ზომების პრაქტიკაში დანერგვა, თანამშრომლებისთვის აუცილებელი ტრენინგების დაგეგმვა და ჩატარება, ევაკუაციის გეგმების შედგენა და პერიოდული ხანძარსაწინააღმდეგო სწავლებების ჩატარება.
- სამოქმედო გეგმების შემუშავება ისეთი საგანგებო სიტუაციებისთვის როგორიცაა მაგ. ბუნებრივი კატასტროფები, კრიმინალური ვითარება, საზოგადოებრივი არეულობები, პანდემიები და ა.შ.
- ახალი და არსებული მაღაზიების საპროექტო ნახაზებზე მუშაობა, მომწოდებლების მოძიება/შერჩევა უსაფრთხოების სისტემების (CCTV, დაშვების კონტროლი, პერიმეტრის სიგნალიზაცია, გახმოვანების სყსტემა და ა.შ.) და მათი მონტაჟის/მომსახურების ორგანიზება. სისტემების გამართული ტექნიკური მდგომარეობის უზრუნველყოფა, გუნდის მომზადება არსებული სისტემების ეფექტურ გამოყენებაში.
- აღმასრულებელ კომიტეტთან, დეპარტამენტის ხელმძღვანელებთან და მაღაზიების გუნდებთან ერთად, დანაკარგების პრევენციის და ნარჩენების შემცირების სამოქმედო გეგმების შემუშავებასა და განხორციელებაზე.
- სერვის პროვაიდერების მართვა, რაც მოიცავს ტენდერის პროცესს, მომწოდებლების შერჩევას, არსებული პოზიციებისთვის ფუნქცია-მოვალეობების ჩამოყალიბებას, გუნდის წევრების ტრენინგს, ყოველდღიური საქმიანობის და დეპარტამენტის KPI-ის შემუშავებასა და მონიტორინგს ეფექტური და პროდუქტიული ოპერაციების უზრუნველსაყოფად.
- მომწოდებლების, კონტრაქტორებისა და ახალ პერსონალის საწყისი და შემდგომი სკრინინგი.
- შიდა გამოძიების ჩატარება თაღლითობის, ქცევის კოდექსის, ინტერესთა კონფლიქტის და ა.შ. დარღვევების შემთხვევებზე, ცხელი ხაზის მეშვეობით, ქოლ ცენტრში და/ან პირადი საუბრისას მიღებული შეტყობენებების, ასევე კომპანიის KPI-ის მონიტორინგისას აღმოჩენილი ანომალიების მოკვლევა.
- კოორდინაცია სახელმწიფო უწყებებთან, როგორიცაა მაგ. პოლიცია, სამოქალაქო თავდაცვის, შრომის უსაფრთხოების სააგენტოები და მუნიციპალური სამსახურები.
- ბიზნეს ერთეულების ოპერაციების ყოველდღიური მონიტორინგი, რათა უზრუნველყოფილ იქნას პერსონალის სათანადო დისციპლინა, ჰიგიენის სტანდარტების დაცვა, მომხმარებელთა საჩივრების სათანადო მართვა, შესაძლო თაღლითური მიწოდებისა და მაღაზიებში ქურდობის შემთხვევების გამოვლენა.
- კორპორატიული პოლიტიკისა და სტანდარტების ადაპტაცია ადგილობრივ რეგულაციებთან და ადგილობრივი რეალობის გათვალისწინებით (სხვა დეპარტამენტებთან და სამსახურებთან კოორდინაციაში).
- ტენდერებში მონაწილეობა სხვა დეპარტამენტებში გამჭვირვალე, სამართლიანი და კონკურენტუნარიანი პროცესის უზრუნველსაყოფად.
| თარიღები: | ივნისი 2017 - ნოემბერი 2020 | ანაზღაურება: | 2500 |
|
შპს „მაჯიდ ალ ფუტაიმ ჰიპერმარკეტს ჯორჯია“, ჰიპერმარკეტი „ისტ პოინტი“ | თანამდებობა: | მაღაზიის დანაკარგების პრევენციის მენეჯერი | ფუნქციები: | - დავწინაურდი და შევუერთდი მაღაზიის გუნდს, ჯერ კიდევ მაღაზიის მშენებლობის ეტაპზე. მაღაზია წარმატებით გავხსენით 2015 სექტემბრის ბოლოს, იმ ეტაპზე ჩემი მუშაობის სფერო ძირითადად შედგებოდა კონტრაქტორების კოორდინაციაში უსაფრთხოების სისტემების მონტაჟის და გამართვის უზრუნველსაყოფად. ასევე მევალებოდა სისტემების და უსაფრთხოების ზომების დანერგვა, გარე უსაფრთხოებისა და კომერციული გუნდების მომზადება, კომპანიის აქტივებისა და ნაკეთობების უსაფრთხოების უზრუნველყოფა.
- მაღაზიის მომზადება რისკებისა და შესაბამისობის პერიოდული აუდიტისთვის, რათა კომპანიის პოლიტიკა და სტანდარტები შენარჩუნებულ იქნას მაღალ დონეზე.
- დეპარტამენტის მუშაობის მოყვანა თანხმობაში საერთაშორისო და ქვეყნისთვის დამახასიათებელ რეგულაციებთან შესაბამისობაში ხანძარსაწინააღმდეგო უსაფრთხოების კუთხით, მათ შორის ახალი და არსებული პროექტების საპროექტო ნახაზებზე მუშაობით, მომწოდებლების მონახვა-შერჩევით, ხანძარსაწინააღმდეგო და ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემების და უსაფრთხოების ზომების პრაქტიკაში დანერგვა, თანამშრომლებისთვის აუცილებელი ტრენინგების დაგეგმვა და ჩატარება, ევაკუაციის გეგმების შედგენა და პერიოდული ხანძარსაწინააღმდეგო სწავლებების ჩატარება.
- თანამშრომლებისთვის წლიური ამოცანების და კარიერული/პირადი განვითარების გეგმების ჩამოყალიბება, ამ გეგმების პერიოდული მიმოხილვა და საბოლოო წლიური შეფასება.
- საჭიროების შემთხვევაში პირველადი დახმარების გაწევაროგორც მომხმარებლებისთვის ასევე თანამშრომლებისთვის. თანამშრომლებისთვის სერტიფიცირებული ტრეინინგების ორგანიზება.
- მაღაზიის მომზადება საგანგებო სიტუაციების მართვის გეგმების თანახმად, თანამშრომლები მომზადება და პერიოდული პრაქტიკული სიმულაციების ჩატარება.
- სისტემების გამართული ტექნიკური მდგომარეობის უზრუნველყოფა, გუნდის მომზადება არსებული სისტემების ეფექტურ გამოყენებაში. ტექნიკური პრობლემების მოხსენება და სერვისის პროვაიდერებთან მუშაობა მათ გადასაჭრელად. უსაფრთხოების სისტემების პერიოდული ტესტირების ჩატარება.
- დეპარტამენტების ხელმძღვანელებთან და მაღაზიის გუნდთან ერთად, დანაკარგების პრევენციის და ნარჩენების შემცირების სამოქმედო გეგმების შემუშავება და განხორციელება.
- დაცვის და დასუფთავების (outsourcing) კომპანიების მართვა, გუნდის წევრების ტრენინგი, ყოველდღიური საქმიანობის და დეპარტამენტის KPI-ის მონიტორინგი ეფექტური და პროდუქტიული ოპერაციების უზრუნველსაყოფად.
- თაღლითობის, ქცევის კოდექსის, ინტერესთა კონფლიქტის და სხვა შემთხვევებზე შიდა გამოძიების ჩატარება, ცხელ ხაზზე, კომპანიის ქოლ ცენტრში და/ან პირადი კომიკაციის გზით მიღებული შეტყობინებების მოკვლევა.
- კოორდინაცია სამართალდამცავ ორგანოებთან ქურდობისა და თაღლითობის საქმეების გამოსაძიებლად.
- მაღაზიის გუნდის ოპერირების ყოველდღიური მონიტორინგი, რათა უზრუნველყოფილ იქნას პერსონალის სათანადო დისციპლინა, ჰიგიენური სტანდარტების დაცვა, მომხმარებელთა საჩივრების სათანადო მართვა, მომწოდებლების მხრიდან თაღლითობის და მაღაზიაში მომხდარი ქურდობის შემთხვევების აღმოსაჩენად.
| თარიღები: | აგვისტო 2015 - ივნისი 2017 | ანაზღაურება: | 1500 |
|
შპს „მაჯიდ ალ ფუტაიმ ჰიპერმარკეტს ჯორჯია“, ჰიპერმარკეტი „თბილისი მოლი“ | თანამდებობა: | მაღაზიის დანაკარგების პრევენციის მენეჯერის ასისტენტი | ფუნქციები: | - მაღაზიის მომზადება რისკებისა და შესაბამისობის პერიოდული აუდიტისთვის, რათა კომპანიის პოლიტიკა და სტანდარტები შენარჩუნებულ იქნას მაღალ დონეზე.
- დეპარტამენტის მუშაობის მოყვანა თანხმობაში საერთაშორისო და ქვეყნისთვის დამახასიათებელ რეგულაციებთან შესაბამისობაში ხანძარსაწინააღმდეგო უსაფრთხოების კუთხით, მათ შორის ახალი და არსებული პროექტების საპროექტო ნახაზებზე მუშაობით, მომწოდებლების მონახვა-შერჩევით, ხანძარსაწინააღმდეგო და ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემების და უსაფრთხოების ზომების პრაქტიკაში დანერგვა, თანამშრომლებისთვის აუცილებელი ტრენინგების დაგეგმვა და ჩატარება, ევაკუაციის გეგმების შედგენა და პერიოდული ხანძარსაწინააღმდეგო სწავლებების ჩატარება.
- თანამშრომლებისთვის წლიური ამოცანების და კარიერული/პირადი განვითარების გეგმების ჩამოყალიბება, ამ გეგმების პერიოდული მიმოხილვა და საბოლოო წლიური შეფასება.
- საჭიროების შემთხვევაში პირველადი დახმარების გაწევაროგორც მომხმარებლებისთვის ასევე თანამშრომლებისთვის. თანამშრომლებისთვის სერტიფიცირებული ტრეინინგების ორგანიზება.
- მაღაზიის მომზადება საგანგებო სიტუაციების მართვის გეგმების თანახმად, თანამშრომლები მომზადება და პერიოდული პრაქტიკული სიმულაციების ჩატარება.
- სისტემების გამართული ტექნიკური მდგომარეობის უზრუნველყოფა, გუნდის მომზადება არსებული სისტემების ეფექტურ გამოყენებაში. ტექნიკური პრობლემების მოხსენება და სერვისის პროვაიდერებთან მუშაობა მათ გადასაჭრელად. უსაფრთხოების სისტემების პერიოდული ტესტირების ჩატარება.
- დეპარტამენტების ხელმძღვანელებთან და მაღაზიის გუნდთან ერთად, დანაკარგების პრევენციის და ნარჩენების შემცირების სამოქმედო გეგმების შემუშავება და განხორციელება.
- დაცვის და დასუფთავების (outsourcing) კომპანიების მართვა, გუნდის წევრების ტრენინგი, ყოველდღიური საქმიანობის და დეპარტამენტის KPI-ის მონიტორინგი ეფექტური და პროდუქტიული ოპერაციების უზრუნველსაყოფად.
- თაღლითობის, ქცევის კოდექსის, ინტერესთა კონფლიქტის და სხვა შემთხვევებზე შიდა გამოძიების ჩატარება, ცხელ ხაზზე, კომპანიის ქოლ ცენტრში და/ან პირადი კომიკაციის გზით მიღებული შეტყობინებების მოკვლევა.
- კოორდინაცია სამართალდამცავ ორგანოებთან ქურდობისა და თაღლითობის საქმეების გამოსაძიებლად.
- მაღაზიის გუნდის ოპერირების ყოველდღიური მონიტორინგი, რათა უზრუნველყოფილ იქნას პერსონალის სათანადო დისციპლინა, ჰიგიენური სტანდარტების დაცვა, მომხმარებელთა საჩივრების სათანადო მართვა, მომწოდებლების მხრიდან თაღლითობის და მაღაზიაში მომხდარი ქურდობის შემთხვევების აღმოსაჩენად.
| თარიღები: | იანვარი 2015 - აგვისტო 2015 | ანაზღაურება: | 1300 |
|
შპს „მაჯიდ ალ ფუტაიმ ჰიპერმარკეტს ჯორჯია“, სხვადასხვა მაღაზიები, | თანამდებობა: | მაღაზიის უსაფრთხოების სამსახურის სუპერვიზერი | ფუნქციები: | - მაღაზიის მომზადება რისკებისა და შესაბამისობის პერიოდული აუდიტისთვის, რათა კომპანიის პოლიტიკა და სტანდარტები შენარჩუნებულ იქნას მაღალ დონეზე.
- დეპარტამენტის მუშაობის მოყვანა თანხმობაში საერთაშორისო და ქვეყნისთვის დამახასიათებელ რეგულაციებთან შესაბამისობაში ხანძარსაწინააღმდეგო უსაფრთხოების კუთხით, მათ შორის ახალი და არსებული პროექტების საპროექტო ნახაზებზე მუშაობით, მომწოდებლების მონახვა-შერჩევით, ხანძარსაწინააღმდეგო და ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემების და უსაფრთხოების ზომების პრაქტიკაში დანერგვა, თანამშრომლებისთვის აუცილებელი ტრენინგების დაგეგმვა და ჩატარება, ევაკუაციის გეგმების შედგენა და პერიოდული ხანძარსაწინააღმდეგო სწავლებების ჩატარება.
- საჭიროების შემთხვევაში პირველადი დახმარების გაწევაროგორც მომხმარებლებისთვის ასევე თანამშრომლებისთვის. თანამშრომლებისთვის სერტიფიცირებული ტრეინინგების ორგანიზება.
- მაღაზიის მომზადება საგანგებო სიტუაციების მართვის გეგმების თანახმად, თანამშრომლები მომზადება და პერიოდული პრაქტიკული სიმულაციების ჩატარება.
- სისტემების გამართული ტექნიკური მდგომარეობის უზრუნველყოფა, გუნდის მომზადება არსებული სისტემების ეფექტურ გამოყენებაში. ტექნიკური პრობლემების მოხსენება და სერვისის პროვაიდერებთან მუშაობა მათ გადასაჭრელად. უსაფრთხოების სისტემების პერიოდული ტესტირების ჩატარება.
- დეპარტამენტების ხელმძღვანელებთან და მაღაზიის გუნდთან ერთად, დანაკარგების პრევენციის და ნარჩენების შემცირების სამოქმედო გეგმების შემუშავება და განხორციელება.
- დაცვის და დასუფთავების (outsourcing) კომპანიების მართვა, გუნდის წევრების ტრენინგი, ყოველდღიური საქმიანობის და დეპარტამენტის KPI-ის მონიტორინგი ეფექტური და პროდუქტიული ოპერაციების უზრუნველსაყოფად.
- თაღლითობის, ქცევის კოდექსის, ინტერესთა კონფლიქტის და სხვა შემთხვევებზე შიდა გამოძიების ჩატარება, ცხელ ხაზზე, კომპანიის ქოლ ცენტრში და/ან პირადი კომიკაციის გზით მიღებული შეტყობინებების მოკვლევა.
- კოორდინაცია სამართალდამცავ ორგანოებთან ქურდობისა და თაღლითობის საქმეების გამოსაძიებლად.
- მაღაზიის გუნდის ოპერირების ყოველდღიური მონიტორინგი, რათა უზრუნველყოფილ იქნას პერსონალის სათანადო დისციპლინა, ჰიგიენური სტანდარტების დაცვა, მომხმარებელთა საჩივრების სათანადო მართვა, მომწოდებლების მხრიდან თაღლითობის და მაღაზიაში მომხდარი ქურდობის შემთხვევების აღმოსაჩენად.
| თარიღები: | სექტემბერი 2013 - აგვისტო 2015 | ანაზღაურება: | 700-1300 |
|
შპს „Maritime Defense Force” (რეგისტრირებული სინგაპურში), განწესებული სხვადასხვა სავაჭო გემებზე | თანამდებობა: | გუნდის ლიდერი | ფუნქციები: | - სხვადასხვა სატვირთო გემებზე (ჩვეულებრივ, კონტეინერ-მზიდებზე) განწესებული დაცვის გუნდს ხელმძღვანელობა. მთავარი მიზანი იყო გემების დაცვა მეკობრეების თავდასხმებისგან, რომლებიც ხდებოდა ადენის ყურესა და ინდოეთის ოკეანის ჩრდილო-დასავლეთ ნაწილში - საერთაშორისოდ აღიარებულ "წითელ ზონაში".
- გუნდის წევრების მორიგეობის განრიგის ორგანიზება.
- უსაფრთხოების ჯგუფისთვის, როგორც ფიზიკური, ასევე ტაქტიკური და მიზანში სროლის წვრთნების ჩატარება.
- გემის ეკიპაჟისთვის თავდასხმის შემთხვევაში სამოქმედო გეგმების შემუშავება და წვრთნების ჩატარება.
- ბორტზე ცეცხლსასროლი იარაღისა და საბრძოლო მასალის აღრიცხვის, რეგულარული ინვენტარიზაციისა და საერთაშორისო წყლებში საჭირო ადმინისტრაციული სამუშაოებისა და დოკუმენტაციის წარმოება. დანიშნულების პორტებში ადგილობრივ ხელისუფლებასთან ურთიერთობა ქვეყნის სპეციფიკური რეგულაციების შესასრულებლად.
| თარიღები: | იანვარი 2012 - ივლისი 2012 | ანაზღაურება: | 900 (USD) |
|
საქართველოს თავდაცვის სამინისტროს, სამხედრო პოლიციის სპეციალური ოპერაციების დეპარტამენტი | თანამდებობა: | S-3 სამსახურის უფროსის მოვალეობის შემსრულებელი | ფუნქციები: | S-3 დეპარტამენტი პასუხისმგებელია ნებისმიერი სამხედრო ნაწილის/ ყოველდღიური აქტივობების, წვრთნების, საბრძოლო მოქმედებების და აქტივობების უმეტესობის დაგეგმვაზე. მე ვიყავი პასუხისმგებელი განყოფილებაში არსებული ყველა სახის ადმინისტრაციულ სამუშაოზე, ანგარიშვალდებული ვიყავი უშუალოდ დეპარტამენტის უფროსთან, ასევე მჭიდრო კოორდინაციაში ვიყავი სახმელეთო ჯარების გაერთიანებულ შტაბთან და საჭიროების შემთხვევაში შსს-სთან. სამუშაოს მოიცავდა, მაგრამ არ შემოიფარგლებოდა შემდეგით:
- ახალი მოსამსახურეების დაქირავებისას საწყისი გასაუბრების/ტესტირების ჩატარება.
- განყოფილების წლიური სტრატეგიის შემუშავება.
- ფაქტობრივი სამოქმედო გეგმების შემუშავება ზემდგომი ორგანოდან მიღებული ბრძანებებისა და გეგმების საფუძველზე.
- თეორიული და პრაქტიკული სასწავლო კურსების ორგანიზება თავდაცვის სამინისტროს მიერ დამტკიცებული გაიდლაინებისა და SOP-ის მიხედვით.
- სამოქმედო გეგმების შემუშავება განყოფილების მიერ მიღებული თითოეული ცალკეული ამოცანისთვის, მათ შორის მრავალერთეული ტრენინგები, დაგეგმვის ლოჯისტიკა და ბიუჯეტი ყოველი კალენდარული წლისთვის.
- პერიოდულ ინვენტარიზაციაზე მუშაობა და ქვედანაყოფის აქტივების, ცეცხლსასროლი იარაღისა და საბრძოლო მასალის სათანადო რეგისტრაცია - S-4 დეპარტამენტთან (ლოგისტიკა) კოორდინაციით.
| თარიღები: | აგვისტო 2009 - დეკემბერი 2011 | ანაზღაურება: | 800 |
|
საქართველოს თავდაცვის სამინისტროს ცალკეული მსუბუქ-ქვეითი ბატალიონი. | თანამდებობა: | ბატალიონის შტაბის S-3 სერჟანტი | ფუნქციები: | - - S-3 სამსახურის უფროსის ასისტირება უმაღლესი სარდლობიდან მიღებული გეგმების საფუძველზე რეალური სამოქმედო გეგმების შემუშავებაში.
- თეორიული და პრაქტიკული სასწავლო კურსების ორგანიზება თავდაცვის სამინისტროს მიერ დამტკიცებული გაიდლაინებისა და SOP-ის მიხედვით.
- S-3 სამსახურის უფროსის ასისტირება განყოფილების მიერ მიღებული თითოეული ინდივიდუალური დავალების გეგმების შემუშავებაში, მათ შორის მრავალერთეული ტრენინგები, ლოგისტიკური დაგეგმარება და ბიუჯეტის შედგენა ყოველი კალენდარული წლისთვის.
- პერიოდულ ინვენტარიზაციაზე მუშაობა და ქვედანაყოფის აქტივების, ცეცხლსასროლი იარაღისა და საბრძოლო მასალის სათანადო რეგისტრაცია - S-4 დეპარტამენტთან (ლოგისტიკა) კოორდინაციით.
| თარიღები: | აპრილი 2007 - აგვისტო 2009 | ანაზღაურება: | 700 |
|
საქართველოს თავდაცვის სამინისტროს ცალკეული მსუბუქ-ქვეითი ბატალიონი. | თანამდებობა: | ბატალიონის შტაბის S-3 სერჟანტი | ფუნქციები: | - - S-3 სამსახურის უფროსის ასისტირება უმაღლესი სარდლობიდან მიღებული გეგმების საფუძველზე რეალური სამოქმედო გეგმების შემუშავებაში.
- თეორიული და პრაქტიკული სასწავლო კურსების ორგანიზება თავდაცვის სამინისტროს მიერ დამტკიცებული გაიდლაინებისა და SOP-ის მიხედვით.
- S-3 სამსახურის უფროსის ასისტირება განყოფილების მიერ მიღებული თითოეული ინდივიდუალური დავალების გეგმების შემუშავებაში, მათ შორის მრავალერთეული ტრენინგები, ლოგისტიკური დაგეგმარება და ბიუჯეტის შედგენა ყოველი კალენდარული წლისთვის.
- პერიოდულ ინვენტარიზაციაზე მუშაობა და ქვედანაყოფის აქტივების, ცეცხლსასროლი იარაღისა და საბრძოლო მასალის სათანადო რეგისტრაცია - S-4 დეპარტამენტთან (ლოგისტიკა) კოორდინაციით.
| თარიღები: | აპრილი 2007 - აგვისტო 2009 | ანაზღაურება: | 700 |
| |