საქართველოს საინვესტიციო მარკეტი | თანამდებობა: | ოფისის მენეჯერი | ფუნქციები: | ვაწარმოებ ორგანიზაციისთვის აუცილებელ სხვადასხვა (საოფისე ტექნიკა, საკანცელარიო
ნივთები, სხვადასხვა მომსახურება და სხვ.) შესყიდვებს, რათა დაწესებულება
უზრუნველყოფილი იქნეს მატერიალურ-ტექნიკური რესურსების თვალსაზრისით;
ვუზრუნველყოფ და ვაკონტროლებ ოფისში სამუშაო პროცესებისთვის აუცილებელ გარემოსა
და რეჟიმს, მათ შორის სანიტარულ-ჰიგიენური და ტექნიკური უსაფრთხოების მოთხოვნების
შესაბამისობას დადგენილ სტანდარტებთან;
ვახორციელებ შესყიდვებისთვის აუცილებელი ღონისძიებების ორგანიზებას და
დოკუმენტების შედგენას, მათ შორის პირველადი საბუღალტრო დოკუმენტებისა და
ხელშეკრულებების გაფორმებას;
ვახორციელებ დაწესებულების მატერიალური რესურსებისა და ღირებულებების
ინვენტარიზაციას;
ვაკონტროლებ დაწესებულების ერთიან საქმისწარმოებას (დოკუმენტების შედგენა-
გაფორმება, რეგისტრაცია, შენახვა, შესრულების ვადების დაცვა და ა.შ.) დადგენილი წესებისა
და მოთხოვნების შესაბამისად და დოკუმენტბრუნვას;
ორგანიზებას ვუწევ კორესპონდენციის მიმოქცევას (მიღებასა და დაგზავნას) აუცილებლობის
შემთხვევაში ვაწარმოებ საქმიან მიმოწერას კომპეტენციის ფარგლებში;
ორგანიზებას ვუწევ სხვადასხვა მიღებებსა და შეხვედრებს;
ვახორციელებ ვიზიტორების რეგისტრირებასა და მომსახურებას. კლიენტების,
დელეგატების, სტუმრების, პარტნიორების მიღებას და დახვედრას.
ვაკონტროლებ ოპერატორების სატელეფონო საუბრებს.
ვახორციელებ პერსონალის მენეჯმენტს და ვზრუნავ მათი კვალიფიკაციის შენარჩუნებასა და
ამაღლებაზე;
ასევე ჩემს ფუნქციებში შედის გაყივების მენეჯერის ფუნქციები და იურიდიული დოკუმენტების ქართულიდან–რუსულად თარგმნა. | თარიღები: | აგვისტო 2016 - დღემდე | ანაზღაურება: | 500 |
|